wstążeczka

Koszyk

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Nowości
































Spots - Maska Spots - Maska 14,90 zł























Dots - Maska Dots - Maska 16,90 zł













































Producenci

Wersje językowe

Facebook

Blog

Waluty:

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym sklepem lub z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48) 883 639 608.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Reklamowany produkt należy odesłać na adres:

    Sklep Fifi Rifi

    ul. Jedności Narodowej 43, 50-260 Wrocław

  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki sprzedawca ma czas na ustosunkowanie się do reklamacji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: fifirifi@fifirifi.pl lub telefonicznie: (+48) 883 639 608. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

 

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

(Prosimy wypełnić czytelnie, najlepiej drukowanymi literami)

 

…………………..                                                                                                                           ……………………..

…………………..                                                                                                                   (Miejscowość, data)

…………………..

    (Dane Konsumenta)

 

 

Bartłomiej Gil

BADO FHU

ul. Jedności Narodowej 43

50-260 Wrocław

 

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony towar w dniu …………………. jest wadliwy. Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. i polega na .………………………………………………...…………………………………………………………………… ……………………………...........(Opis wady towaru)

W związku z powyższym, zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatnej naprawy towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ……………………………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto…………………………………./przekazem pocztowym na mój adres ……………...…………………….…...……...* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………………………………………………………………….* (art. 560 § 1)

 

 

……………………..

   Data i Podpis Konsumenta

 

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

 

Graphic design by:RB Design

Sklep Fifi Rifi - produkty i akcesoria do takich technik jak scrapbooking, embossing, cardmaking.

monitoring pozycji

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl